Sage Symfonia

Sage Symfonia – sprawdzony system do obsługi pełnej księgowości

Sage Symfonia Finanse i Księgowość wspomaga prowadzenie pełnej księgowości w firmie. Z Symfonią Finanse i Księgowość zrealizujesz wszystkie zasadnicze operacje księgowe. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz zapewnioną integrację procesów biznesowych w zakresie księgowania e-faktur i ich wymiany z kontrahentami.


Kluczowe funkcjonalności

  • zapewnienie ciągłości rozliczeń poprzez wprowadzenie nierozliczonych transakcji do obrotów rozpoczęcia;
  • możliwość zlecenia elektronicznego polecenia przelewu;
  • drukowanie raportów i zestawień sporządzonych w programie w tradycyjnej, papierowej formie lub elektronicznej formie (format .pdf);
  • automatycznie prowadzony dziennik księgowań;
  • zestawienie kontroli płatności VAT pomocne przy określaniu limitu kwoty do zwrotu

Korzyści biznesowe

  • zyskasz bezpieczeństwo prawne wynikające z pracy na oprogramowaniu zgodnym z przepisami
  • łatwo przystosujesz program do potrzeb swojej firmy
  • podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się działaniami finansowo-księgowymi
  • zyskasz bezpieczeństwo przechowywanych danych
  • będziesz mógł realizować przyjętą politykę rachunkowości
  • zyskasz szybki dostęp do potrzebnych informacji
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów

Sage Symfonia Kadry i Płace wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników w małych i średnich firmach. Automatyzuje obliczanie płac i ewidencję czasu pracy. Zapewnia kompleksową obsługę wszystkich form zatrudnienia, w tym również umów cywilno-prawnych. Współpracuje z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS, umożliwia przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine, minimalizuje ryzyko błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych czynności.

Kluczowe funkcjonalności

  • zapewnienie wygodnej ewidencji elementów kadrowo-płacowych;
  • automatyzacja comiesięcznego naliczania płac oraz zarządzanie danymi kadrowymi;
  • wspomaganie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
  • przygotowanie zestawień i dokumentacji kadrowo-płacowej

Korzyści biznesowe

  • oszczędzisz czas poświęcony na codzienną obsługę kadrowo-płacową
  • łatwo przystosujesz program do potrzeb swojej firmy
  • podniesiesz komfort codziennej pracy swoich pracowników
  • uzyskasz gwarancję bezpieczeństwa prawnego oraz zminimalizujesz ryzyko popełnienia błędu
  • uzyskasz narzędzie do kompleksowej obsługi wszystkich form zatrudnienia pracowników swojej firmy: umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych (np. umowa zlecenie, umowa o dzieło, prawa autorskie, umowa zryczałtowana)
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów

Sage Symfonia Handel wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową w firmie. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

Kluczowe funkcjonalności

  • wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością
  • pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
  • pełna obsługa magazynów
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
  • możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości
  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów
  • współpraca z bankami i obsługa płatności elektronicznych
  • tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji

Korzyści biznesowe

  • zyskasz szybki dostęp do niezbędnych informacji
  • podniesiesz komfort codziennej pracy osób zajmujących się sprzedażą i gospodarką magazynową
  • uzyskasz możliwość wygodnego planowania i prowadzenia określonej polityki sprzedaży w firmie
  • będziesz mógł rozwinąć biznes na rynki zagraniczne
  • otrzymasz wysokiej jakości produkt oraz profesjonalne wsparcie naszych ekspertów

Odpowiedzi na szczegółowe pytania udzieli konsultant pod numerem tel: +44 / 649 58 85 (od pn do pt, w godz. od 8:00 do 16:00)